"Biblioteka ogrodem słów i obrazów"


19 października z przyjemnością i zaangażowaniem uczestniczyliśmy w warsztatach z zajęciami pokazowymi pt. Promocja czytelnictwa wśród młodzieży:
1. Szkolenie dla bibliotekarzy i nauczycieli: "Książka, smartfon, Internet. Jak promować kontakt z literaturą w świecie nowoczesnych technologii".
2. Lekcja biblioteczna: "Książka, czyli coś dla wielbicieli seriali, gier komputerowych i social mediów. Rozmowa o literaturze i nowoczesnych technologiach".

nowa_belka_2022.jpg

 


Warsztaty poprowadził Dominik Sołowiej - copywriter, webmaster, social media manager, bibliotekarz, na co dzień pracujący w dziale edukacji Książnicy Podlaskiej w Białymstoku, właściciel Agencji Reklamowej DS Info. Specjalista ds. marketingu, webmaster i copywriter, prowadzący spotkania poświęcone kulturze i sprawom społecznym oraz szkolenia i wykłady. Specjalność Dominika Sołowieja to: marketing polityczny (doradzał kandydatom do Parlamentu Europejskiego), public relations, marketing narracyjny, reklama i problematyka nowych mediów. Jest autorem publikacji „Kompendium Innowacji Społecznych”, opublikowanej w 2014 roku przez Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej w Łomży, oraz współautorem książki "Przewodnik po świecie mediów". Zrealizowałem cykl reportaży telewizyjnych poświęconych m. in. Gruzji, podlaskiej kuchni regionalnej i historii województwa podlaskiego.
za Dominik Sołowiej: https://www.linkedin.com/in/dominiksolowiej/?originalSubdomain=pl

Zajęcia dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 na lata 2021-2022

Fot. Dariusz Myhan

 

Witryna wykorzystuje w celach statystycznych pliki cookies. Dalsze korzystanie z serwisu oznacza akceptację zapisu/odczytu tych plików, zgodnie z indywidualną konfiguracją używanej przeglądarki.

;